niedziela, 2 lutego 2020

Nowości kosmetyczne stycznia

Cześć :)

Styczeń minął, więc czas na podsumowanie zakupów kosmetycznych.
Jak zwykle nie udało mi się nic nie kupić :D


AVON

Mgiełka do twarzy ''Aloes i Bawełna'' (4,20 zł)
Ma delikatny zapach, pachnie taką świeżością. Używam jej jako odświeżacza i spryskuję pościel.

Szminka w płynie Metaliczny Mat ''Metalic Nude'' (12,99 zł)
Pisałam o niej TUTAJ.



Delko - szampon Blue do włosów normalnych i przetłuszczających się (3,09 zł)
Kupiłam go w sklepie osiedlowym. Bez rewelacji.

BeBeauty - żel pod prysznic ''Truskawka i mięta'' (3,99 zł)
Zapach słodki, przypomina mi gumę do żucia truskawkową, mięty prawie wcale nie czuć ..

Isana - peeling do ciała ''Coffee & Mango (3,99 zł)
Chciałam drugą wersję z kokosem, ale nie było, więc wzięłam ten. Jeszcze nie używałam.



ACTION

Maseczka w płachcie z wyciągiem z dzikiej róży i stabilizowaną witaminą C (2,32 zł)

Maseczka w płachcie z wyciągiem z granatu i kwasem hialuronowym (2,32 zł)

Miałam kiedyś inną wersję tych maseczek, była fajna, więc skusiłam się na te dwie.


Maseczka bąbelkowa z węglem drzewnym (2,50 zł)

Szampon bananowy wzbogacony o sok z aloesu (5,55 zł)



Tak się przedstawiają moje styczniowe kosmetyczne zakupy.
Łącznie wydałam 40,95 zł.

Jak Wasze nowości ? Dużo czy skromnie ? :)

20 komentarzy:

  1. Miałam tę aloesową mgiełkę z Avonu i świetnie sprawdza się latem. Wczoraj złapałam też ten truskawkowy żel pod prysznic z Biedronki i zapach ma naprawdę ładny. Mam nadzieję, że działanie też będzie fajne 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon bananowy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do zakupu peelingu Isany, kusi mnie szczególnie wersja z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon bananowy mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam kiedyś sięgać po Biedronkowe żele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żel truskawka i mięta muuuuusi pięknie pachnieć!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś lubiłam te mgiełki z avonu :) reszty kosmetyków niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta mgiełkę chętnie bym przetestowała. Dobra cena jak za ten cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczek nigdy za wiele:D nasza twarz je kocha;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo kosmetyków za niską cenę :) Uwielbiam maseczki, a tych przedstawionych nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam Isana - peeling do ciała Coffee & Mango - czeka na wypróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te biedronkowe żele, mają przyjemne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja te maseczki kupowałam na wakacjach w Holandii- jak u nas jeszcze Actiona nie było;) Są swietne!

    Mój kanał

    Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię kosmetyków z Avonu, ale z Isany uwielbiam <3
    VISSIEN.blog

    OdpowiedzUsuń
  15. oho, nie znam nic kompletnie ;)! miłego testowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te mgiełki z Avon :)
    bardzo fajny blog - obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości, mgiełkę z Avon miałam całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon bananowy i peeling do ciała z Isany mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nowości niewiele, bo mam duże zapasy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)