wtorek, 28 stycznia 2020

Avon - szminka w płynie Metaliczny Mat ''Metalic Nude''

Sięgacie na co dzień po szminki ?
Ja zazwyczaj jak gdzieś wychodzę na dłużej.

Jeśli chodzi o wykończenie to najbardziej lubię matowe.
Najdłużej się u mnie utrzymują.

Teraz w Avon pojawiła się nowość - Szminka w płynie Metaliczny Mat.
Jako konsultantka mogłam zamówić ją wcześniej.
Do wyboru jest 8 odcieni. Podobały mi się dwa, ale zdecydowałam się na jeden.


ODCIEŃ ''METALIC NUDE''


Producent przedstawia szminkę jako ultranawilżającą i kremową, która nadaje ustom matowy kolor z metalicznym połyskiem. 
Pojemność 3 ml. Cena regularna wynosi 33 zł.


Konsystencja jest średnio gęsta, taka trochę kremowa, ale bardzo fajnie i lekko rozprowadza się po ustach. Aplikator to ścięta gąbeczka. Najlepiej nakładać ją na wypielęgnowane usta, bo lubi podkreślić suche skórki. Jedna warstwa wystarczy, aby ładnie pokryć usta bez prześwitów. Raz nałożyłam dla sprawdzenia dwie cienkie warstwy i weszła w załamania ust, nie wyglądało to ładnie. Warto też wspomnieć, że nie zastyga do końca i nie daje uczucia suchości tak jak to bywa w przypadku matowych pomadek w płynie. Jeśli chodzi o trwałość to u mnie dłużej wytrzymuje picie niż spożywanie. A jak już schodzi to od wewnętrznej strony ust, pozostawiając obwódkę. Pomadka nadaje ustom  subtelny metaliczny połysk. Lubię jej używać do skromnego makijażu oka, typu : czarna bądź brązowa kreska lub matowy cień w kolorze brązu albo nude.

  
Tak się prezentuje na ustach. Ze wszystkich dostępnych kolorów ten spodobał mi się najbardziej i to był dobry wybór. Nie żałuję, że się skusiłam. Dobrze się czuję z tym kolorem na ustach. Podoba mi się jeszcze jeden odcień, ale się jeszcze zastanawiam czy aż na tyle żeby go mieć.

W katalogu 02/2020, który jest dostępny do 5 lutego cena tej szminki wynosi 19,99 zł

Co sądzicie o tej pomadce ? Podoba Wam się, czy nie bardzo ? :)

19 komentarzy:

  1. Hi, nice post. I follow you # 53 ,follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny, ale sam metaliczny efekt to chyba tylko dla odważnych i raczej nie na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiałam nad tą szminką, teraz już mnie upewniłaś, że chcę ją mieć do kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojaaa! ta pomadka mi sie mega kojarzy z jedną co miałam w gimnazjum, w bardzo podobnym odcieniu! i uwielbiałam ją ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolr ciekawy taki rdzawy , nie moja gama kolorystyczna,ale fajnie ze ci sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam zbytnio za takim kolorem, ale muszę przyznać,
    że ten u Ciebie świetnie się prezentuje :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor super ale zdecydowanie nie dla mnie, przynajmniej nie na co dzień:) Na zdjęciach wygląda super:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow piękny kolor! Mat to jest to co uwielbiam na ustach. Używałabym nawet na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie do końca mój, ale ciekawie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I follow you # 53 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt! Ja zdecydowałam się na te metaliczne produkty z serii do oczu, a szminkę ominęłam, a teraz widzę, że niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień w sam raz na karnawałową imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Se ve estupendo todo! 👌👌👌 Espero tu opinión en mi reciente entrada! Feliz noche! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda, nie mój kolor, chciałam kupić inny, ale póki co się wstrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)