niedziela, 9 lutego 2020

Marion - kremowa maseczka do twarzy ''Food for Skin'' / nawilżający kokos

Hej :)

Dawno już nie pisałam o żadnej maseczce do twarzy.
Trochę udało mi się ich zużyć, ale były takie sobie i jakoś nie miałam chęci o nich pisać.
Dzisiaj będzie kilka słów o maseczce firmy Marion, którą można kupić w Dino.


Producent informuje, że maseczka przeznaczona jest do każdego rodzaju cery, szczególnie suchej, delikatnej i wymagającej nawilżenia. Konsystencję przedstawia jako lekką i kremową, która doskonale ma się rozprowadzać po skórze, dając uczucie wyjątkowego odprężenia. Maseczka ma nawilżyć, wygładzić oraz zmiękczyć skórę.

Skład :


Sposób użycia : Nałóż maskę na czystą skórę twarzy, szyi oraz dekoltu. Po upływie 15 - 20 min wmasuj ją w skórę lub usuń nadmiar wacikiem kosmetycznym. Stosuj produkt 1 - 2 razy w tygodniu.


MOJA OPINIA : Maseczka znajduje się w saszetce, mamy do zużycia 6 ml. Konsystencja dość gęsta, niczym wszystkim znany krem Nivea, ale nie tak tłusta. Dobrze się nakładała i rozprowadzała palcami. Zaraz po otworzeniu poczułam zapach wiórek kokosowych, po chwili zapach był już bardziej chemiczny. Po 20 minutach trochę nadmiaru maseczki wmasowałam, a resztę usunęłam wacikiem. Jaki efekt ? Skóra była wygładzona i nawilżona. Maseczkę zrobiłam do południa, w dzień, w którym nigdzie nie wychodziłam i nie nakładałam podkładu. Nawilżenie odczuwałam  przez cały dzień, nie było potrzeby stosować kremu. Na tą chwilę nie miałam też większych problemów z suchością skóry, jedynie troszkę suchych skórek na nosie i uczucie suchości na czole wzdłuż linii włosów. 


Ogólnie byłam zadowolona z tej maseczki. Jak za cenę 0,99 zł wypadła całkiem fajnie.
Znacie ? A może ktoś używał innego wariantu ? :)

15 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale już o niej czytałam. Rzadko sięgam po takie jednorazowe maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej maseczki, w ogóle chyba nigdy nic nie miałam z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO...pierwszy raz widzę te maseczki..Ale kokos...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli kiedyś będę miała okazję to chętnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej maski jeszcze, aczkolwiek cena kusząca, i ten kokos na opakowaniu :D Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz ją widzę, ale kokos na pewno by mnie skusił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z produktami Marion średnio się lubię;p

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz czytam o tej maseczce :) wypada ciekawie chociaż ja wolę kupować maski w większych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusząca, wszystko co z kokosem mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę to brałabym w ciemno! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam i nie używałam, ale fajna cena :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym wypróbowała! a nie miałam chyba nigdy nic z food for skin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za kokosem... ale inne maski Marion kiedyś wpadały mi w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz ją widzę, ale wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli faktycznie nawilża to jestem skłonna ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)