piątek, 17 stycznia 2020

Balea - krem do rąk z mocznikiem do skóry bardzo suchej

Dzisiaj będzie o kremie do rąk od Balea. Do tej pory przeważnie używałam z tej firmy żeli pod prysznic, a od czasu do czasu wpadł jakiś szampon, odżywka czy żel do golenia. Jakiś czas temu skusiłam się też na ten krem do rąk. O tym jak się u mnie sprawdził przeczytacie niżej.


BALEA - 
KREM DO RĄK Z MOCZNIKIEM
DO BARDZO SUCHEJ SKÓRY


Na opakowaniu znajdziemy informację, że krem jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji suchej skóry rąk. Zawiera 5% roztwór mocznika, masło shea oraz witaminę E. Ma chronić skórę przed utratą wilgoci, zmniejszać napięcie i relaksować dłonie. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji.


MOJA OPINIA : Krem znajduje się w tubce zamykanej na ''klik''. Mamy do zużycia 100 ml produktu. Zapach delikatny, leciutko słodkawy. Konsystencja średnio gęsta. Najbardziej lubiłam go używać kiedy miałam problem z suchością skóry. Wtedy szybko się wchłaniał i swoją dawką nawilżenia dawał przyjemnie ukojenie. Na jakiś czas zostawiał na skórze lekką warstewkę, która nie przeszkadzała w żadnych czynnościach. Lubiłam też nakładać grubą warstwę tego kremu na noc, dzięki temu rano skóra była gładka, miękka, fajnie nawilżona, a skórki wokół paznokci zmiękczone. Nie sięgałam po niego gdy skóra była w dość dobrej kondycji i potrzebowała małej dawki nawilżenia, bo wtedy był on dla niej za ciężki. Nie wchłaniał się tak szybko i potrafił się lepić. Kupiłam go w czeskim DM, niestety nie pamiętam ceny. W  Polsce możecie go dostać w sklepach internetowych za około 7 zł.


Znacie ten krem ? Może używaliście innego kremu od Balea ? :)

10 komentarzy:

  1. Kiedyś w końcu go sobie sprawię, tyle czytałam na temat Balea, że szok.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie mialam nic Balea! musze kiedys to zmienic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję ten krem, lubię Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie Balea kojarzy mi się głównie z żelami pod prysznic ;D Ale miałam też żel do golenia, szampon i odżywkę do włosów. Krem zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very interesting product
    This brand is new for me
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam, ale nic jeszcze z niej nie miałam okazji testować :) Cena i działanie kremu zachęcają do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś mnie to lepienie nie korci;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę znam, ale kremu nie miałam okazji używać :) Wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu. Z marki Balea miałam jedynie żel do mycia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)