poniedziałek, 18 listopada 2019

Oriflame - mus pod prysznic Be Happy

Dzisiaj o musie pod prysznic 2 w 1 od Oriflame.
Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził, to zapraszam dalej :)


ORIFLAME - 
MUS POD PRYSZNIC ''BE HAPPY''
Z SERII FEEL GOOD


PRODUCENT

Mus pod prysznic 2 w 1, który jednocześnie oczyszcza skórę i ułatwia golenie. Formuła z naturalnymi olejkami eterycznymi ma piękny, orzeźwiający zapach czerwonych pomarańczy i kurkumy. Zbalansowane pH. Testowany dermatologicznie.

Pojemność : 150 ml / Cena regularna : 29,90 zł / Cena promocyjna : 19,90 zł

Skład :


MOJA OPINIA

Mus znajduje się w opakowaniu typowym dla dezodorantów/antyperspirantów. Nie ma problemu z wydobywaniem, dozownik nie zacina się. Konsystencja jest jak pianka. W dotyku jest ona bardzo delikatna i trochę śliska. Najlepiej rozprowadza się po skórze za pomocą dłoni. Jako produkt oczyszczający sprawdza się dobrze. Oczyszcza skórę, nie podrażnia jej, nie wysusza. Dobrze się spłukuje. Drugie zastosowanie tego produktu to ułatwianie golenia. Nie rozkłada się na skórze tak równomiernie jak typowa pianka do golenia i nie trzyma się dobrze. Szybko zaczyna znikać, więc trzeba się spieszyć z ruchami maszynką. Daje poślizg maszynce, ale nie tak fajny jak pianka przeznaczona stricte do golenia. Zapach przyjemny. Najpierw wyczuwam słodycz, a gdzieś tam w tle soczyste, orzeźwiające owoce.


Zamawiacie i używacie produkty Oriflame ?
Może mieliście ten mus ? :)

19 komentarzy:

  1. Ale fajna pianka jest z tego musu :D Niestety nie mam dostępu do katalogów Oriflame :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można online obejrzeć na stronie Oriflame i nawet zamówić stamtąd bez posiadania konsultantki :)

      Usuń
  2. Musu nie znam. Z Oriflame stawiam głównie na zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam produktów z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kończy mi się mój obecny żel pod prysznic, więc możliwe że skuszę się na testy tego musu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oriflame ma bardzo fajne kosmetyki ale ceny są mniej fajne :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co mam dość pianek pod prysznic, została mi jedna z Rituals i raczej do tej formy produktów nie wrócę, bo wolę klasyczne żele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt ciekawy :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię pianki do mycia ciała, ale z Oriflame jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O pianka mnie zainteresowała:) Najbardziej lubię z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze.. o oriflame słyszałam jeszcze za czasów gimnazjum. Sama miałam bodajże jedną rzecz tej marki- jakiś korektor. Nie pamiętam jednak jak mi się sprawdził :D Forma rzecywiście ciekawa. Zapach dodatkowo umila stosowanie;))

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam do mnie! od dawna o tym marzyłam i nadszedł czas, kiedy się odważyłam coś nagrać. Wszystko bardzo średnie ale z biegiem czasu mam nadzieję, że będzie lepiej;) za każdego suba dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę Oriflame znam, ale nigdy nie miałam okazji nic używać :) Ten mus pod prysznic wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale pięknie wygląda. Skojarzyło mi się z bitą śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! It looks good. I would like to try it.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego musu pod prysznic nie miałam ale już czuję, że zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham taki emusy/pianki bardzo umilają kąpiel

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy produkt, nawet nie wiedziałam, że oriflame ma coś takiego w swojej ofercie ;) dawno nic nie zamawiałam z katalogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)