sobota, 9 listopada 2019

Cien - maska do twarzy + maska-peeling do twarzy

Ostatnio z mojego maseczkowego koszyczka wyciągnęłam maseczkę 2 w 1 Cien.
Jest to saszetka podzielona na dwa zabiegi.
Pierwszy to maska-peeling do twarzy, a drugi to maska do twarzy.
Przeznaczone są do każdego rodzaju skóry, a szczególnie do skóry z niedoskonałościami.


Oba zabiegi można stosować na całą twarz lub na wskazaną partię.
Ja wybrałam ten drugi sposób.
Zabieg 1 nałożyłam na strefę T (czoło, nos, broda), a zabieg 2 na policzki.


ZABIEG 1
Maska - peeling do twarzy

Oczyszczenie z czarnym węglem i trawą cytrynową


PRODUCENT

Odkryj z nami czarny węgiel o właściwościach absorpcyjnych i ekstrakt z trawy cytrynowej bogaty w oleje eteryczne.

Maska - peeling do twarzy głęboko oczyszcza i peelinguje skórę. Zmniejsza wioczność porów i zaskórników. Zapobiega błyszczeniu się skóry. Pozostawia skórę wygładzoną i miękką.

Sposób użycia : Nanieś grubą warstwę maski - peelingu na oczyszczonąś strefę T (czoło, noc, brodę), omijając okolice oczu. Pozostaw na 15 min. Stosuj 2 - 3 razy w tygodniu. Odpowiednia do stosowania również na całą twarz. Produkt kosmetyczny. Nie spożywać.


MOJA OPINIA

Konsystencja gęsta, zawiera w sobie drobinki przypominające drobny piaseczek. Kolor ciemnoszary. Zapach przypomina mi świeże męskie perfumy, mi się podoba. Maseczkę trzymałam 15 min. Troszkę zaschła, ale za pomocą letniej wody dobrze zeszła. Podczas aplikacji nie odczułam żadnego pieczenia, szczypania, itp. Za to było czuć takie przyjemne chłodzące mrowienie, które zazwyczaj odczuwam podczas aplikacji kosmetyków z mentolem. Po zastosowaniu tej maseczki skóra była gładka i wyglądała na dobrze oczyszczoną. Najbardziej zaskoczyło mnie zmniejszenie widoczności zaskórników na nosie (czarne kropki). Nie było ono jakieś duże, ale w moim przypadku było widać różnicę. Maseczka nie nawilżyła, ale też nie wysuszyła skóry - z wyjątkiem grzbietu nosa, ale było to lekkie przesuszenie, które po nawilżeniu kremem zniknęło. Za to wysuszyła mi ''nieprzyjaciela'' na brodzie. Skóra została też fajnie zmatowiona, bez uczucia ściągnięcia. 



ZABIEG 2 
Maska do twarzy

Odświeżenie z zieloną glinką i ogórkiem


PRODUCENT

Odkryj z nami zieloną glinkę bogatą w minerały oraz ekstrakt z ogórka bogaty w witaminy.

Maska do twarzy - oczyszcza i wygładza powierzchnię skóry. Zapobiega powstawaniu zaskórników i niedoskonałości. Ujednolica koloryt skóry i działa matująco. Zapewnia skórze uczucie świeżości i orzeźwienia. 

Sposób użycia : Nanieś grubą warstwę maski na oczyszczone policzki, omijając okolice oczu. Pozostaw na 15 min. Stosuj 2 - 3 razy w tygodniu. Odpowiednia do stosowania na całą twarz. Produkt kosmetyczny. Nie spożywać.


MOJA OPINIA

Konsystencja gęsta, jednolita. Zapach słodkawy, ale delikatny. Maseczkę trzymałam 15 min, nie zaschła. Zmyłam ją letnią wodą. Mam wrażliwe policzka i po aplikacji maseczek pierwsze dwie minuty jestem na ''czujkach'' - czekam czy wystąpi jakieś podrażnienie typu pieczenie i szczypanie. W tym przypadku obyło się bez tego. Podczas aplikacji było czuć delikatne orzeźwienie. Po usunięciu maseczki skóra była wygładzona i się nie świeciła. I w sumie tyle z efektów działania tej maseczki. Nie wysuszyła skóry, ani też nie nawilżyła. Czuć było leciutkie napięcie.


Ogólnie byłam zadowolona z tych dwóch zabiegów.
Troszkę mi brakowało nawilżenia, bo lubię to w maseczkach.
Na szczęście reszta efektów była pozytywna.

Maseczka jest dostępna wyłącznie w sklepach Lidl.


Znacie tą maseczkę albo inne marki Cien ? :)

11 komentarzy:

  1. Muszę zwrócić uwagę na wersję z trawą cytrynową i węglem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki marki cień jeszcze nie miałam ale czasami kupuje jakieś ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze maseczki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wolała mocniejsze oczyszczenie jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją wypróbować ze względu na zaskórniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam dużo dobrego o kosmetykach tej marki:) U siebie w Lidlu jednak nie widziałam maseczek:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze maseczek Cien nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze dużo osób chwali sobie te kosmetyki z Cien a ja jeszcze nie miałam ani jednego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałqam bardzo dużo o tej marce preróżnych opinii, musze w końcu sama coś zkaupić i sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją w zapasach, ale jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)