piątek, 2 sierpnia 2019

Kuchnia | Płatki owsiane + płatki ryżowe

Dzisiaj kolejna propozycja na śniadanie lub kolację z płatków :)
Czasami serwuję też jako deser.
Tym razem połączenie płatków owsianych z ryżowymi.


Składniki :

- 1 szklanka mleka
- 0,5 szklanki płatków owsianych
- 0,5 szklanki płatków ryżowych
- 1 łyżka wiórków kokosowych
- 1 łyżeczka cukru lub 1 łyżka miodu




Przygotowanie :

Mleko doprowadzić do wrzenia.
Następnie wsypać oba rodzaje płatków oraz wiórki kokosowe.
Dodać cukier (miód).
Gotować do momentu wchłonięcia mleka cały czas mieszając.
Przełożyć do miseczki / talerza.
Jako dodatek dodałam świeże owoce : banan, nektarynka, borówka amerykańska.

Jako dodatek możecie użyć innych świeżych lub rozmrożonych owoców,
suszonych owoców, rodzynek, orzechów, czekolady ...
Co kto lubi :)



Uwielbiam wszelkiego rodzaju płatki, najczęściej przyrządzam je na śniadanie.
A Wy lubicie takie śniadania ? :)

12 komentarzy:

  1. Same smakowitości :) Ja też często sięgam po płatki na sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Codziennie rozpoczynam dzień od owsianki :) Kiedyś dodawałam płatki ryżowe, obecnie częściej daję jaglane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jedzonko dla mnie! Uwielbiam takie smakowitości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ukochany to uwielbia takie śniadania, mnie musi najść ochota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie śniadania. Najlepsze są z bananem, kiwi, jagodami i truskawkami :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię płatki owsiane <3 oczywiście ja sama je zrobię, ponieważ te gotowe co wystarczy tylko zalać wodą to niezbyt mi smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za takimi śniadaniami nie do końca przepadam (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie śniadania:)do tego owoce.. Mniam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu zacząć sobie robić takie śniadanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bardzo lubię połączenia płatków owsianych z ryżowymi :) dzięki temu nie jest taka nudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)