niedziela, 28 lipca 2019

Nowości kosmetyczne lipca

Dzisiaj zapraszam na wpis, w którym pokażę co mi przybyło z kosmetyków w miesiącu lipcu.
Jeśli lubicie takie posty zakupowe to zapraszam do przeglądnięcia tego wpisu :)

Standardowo skusiłam się na zamówienie kilku produktów z Avon. U mnie w domu żele pod prysznic znikają z prędkością światła, tym razem zamówiłam wersję ''Fruity Margarita'' o zapachu soczystej brzoskwini i pomarańczy. Kolejną rzeczą jest maska do włosów ''Pełne odżywienie''. Już dawno nie miałam żadnej maski / odżywki z Avon do włosów. Ta ma odżywiać i głęboko pielęgnować przesuszone włosy, by stały się mocne, gładkie i miękkie w dotyku. Okaże się jak będzie w praktyce. Dla męża wzięłam lawendowy spray do stóp i obuwia z ochroną przeciwzapachową. Nawet coś tam neutralizuje te nieprzyjemne zapachy. I ostatni produkt to tusz do rzęs ''Avon True 5 in One Lash Genius'' w kolorze czarnym. Jest to nowość z katalogu 11/2019. Użyłam go już kilka razy i raczej się nie polubimy. Ciężko się współpracuje szczoteczką. 

Będąc na zakupach w Kauflandzie zahaczyłam o dział z kosmetykami. Nie zaglądam tam podczas każdych zakupów, chociaż czasem warto, bo można trafić na fajne promocje. Do koszyka wpadł mi szampon z Joanny do włosów normalnych i przetłuszczających się, z ogórkiem i aloesem. Drugi produkt to dwufazowy płyn do demakijażu oczu. Akurat trafiłam na promocję, w której wybrane rodzaje kosmetyków do demakijażu i mycia twarzy z Nivea były za 8,99 zł. Skusiłam się na ten płyn po przeczytaniu recenzji na jednym z blogów. Mam nadzieję, że będę również bardzo zadowolona z tego produktu.

Wyprawa do czeskiego DM. Główny cel to nakupować żeli pod prysznic. Na zdjęciu pokazane po jednej sztuce z danego wariantu zapachowego, a kupione po dwie lub trzy butelki. Zapachy super ! Od lewej : mleko kokosowe i kwiat lotosu / jabłko i guawa / limetka i mięta / maślanka i cytryna / grejpfrut i limetka. Lubię żele Balea :)
Oprócz żeli Balea wzięłam jeden żel z Dermacolu o zapachu winogrona i limetki. Miałam już jakiś czas temu o zapachu różowego grejpfruta (KLIK) i byłam z niego zadowolona. Kolejny produkt to pianka do mycia ciała z ekstraktem z zielonej herbaty, limetką i miętą. Wzięłam na próbę, do tej pory nie miałam okazji używać takiego produktu do mycia. I na sam koniec pianka do golenia o zapachu papai i brzoskwini.

Zamówienie z Oriflame.
O nim pisałam tutaj ---> KLIK


Jak tam Wasze zakupy kosmetyczne w lipcu ? Na bogato czy skromnie ? :)
A może znacie coś z moich nowości ? Jeśli tak, to dajcie znać jak się u Was sprawdziły.

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. U mnie chyba skromne zakupy jak na to co potrafię ;)
    Uwielbiam żele z Avon i ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balea... jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele Balea są naprawdę świetne! Ja czekam właśnie na tę mgiełkę z Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sporo zakupów w lipcu :) Twoje zakupy super, znam olejek z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle żeli pod prysznic wystarczyłoby mi na jakieś 10 miesięcy używania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel pod prysznic z Avonu, pianka do golenia i żele pod prysznic z Balea brzmią kusząco :) Znam jedynie dwufazowy płyn micelarny z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele z AVON'u <3 Mają bardzo przepiękne zapachy i świetnie się pienią! U mnie żele też znikają z prędkością światła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama cuda :) Najbardziej mnie ciekawią żele Balea, chociaż zazwyczaj je powtarzają co roku - tzn. mało zmieniają, że są bardzo zbliżone. Już nie raz je miałam, ale wydaje mi się, że lepsze limitki mają na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawilaś mnie tą avonowską maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze jak jestem w Czechach to nakupuję mazideł Balea na zapas i mam na rok :D i potem znowu xd

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! Po co ja tu wchodziłam, teraz muszę się wybrać do DM po nowe żele Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze nie mamy Dm w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very nice products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi narobilas ochoty na żele z Balea! :) Będę musiała kogoś poprosić o jakaś dostawę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości kilka rzeczy sama bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się wybrać do drogerii☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci, że spore te zakupy. Ja to tyle rzeczy kupuję chyba przez cały rok XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko dwufazówkę Nivea. Swoich lipcowych nowości jeszcze nie podsumowałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)