środa, 10 lipca 2019

Kuchnia | Jaglanka na mleku

Bardzo lubię, a wręcz uwielbiam różnego rodzaju płatki, musli i kasze.
Mogę je jeść codziennie - bez różnicy czy to na śniadanie, czy kolację ...
A bywa też, że na obiad :)


Dzisiaj napiszę Wam jak przygotowuję kaszę jaglaną na mleku :)




Składniki na dwie porcje :

- 1 szklanka kaszy jaglanej
- 2 szklanki mleka
- 1 dojrzały banan


Przygotowanie :

Wypłukać kaszę w wodzie, minimum dwa razy.
Następnie kaszę przełożyć do garczka i zalać mlekiem.
Gotować pod przykryciem.
Po około 8 - 10 minutach dodać rozgniecionego widelcem banana -
banan dodaje słodkości i zagęszcza.
Całość dobrze wymieszać i gotowe.
Kaszę przełożyć do miseczek / pucharków.

Ja dodałam kawałki banana i rozmrożone maliny.
Oczywiście możecie dodać inne świeże lub rozmrożone owoce, bakalie, pestki.
Każdy robi według swojego uznania i smaku :)



Lubicie kaszę jaglaną ? :)

11 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś apetytu :)
    Banany dzisiaj kupione, kasza jest, więc jutro takie pyszności zrobię sobie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często jem kaszę na śniadanie, mój synuś do obiadku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo takie coś bym bardzo chętnie zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jaglankę. Dodają jeszcze orzechy i gorzką czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze a mi jaglanka jakoś nie wchodzi..A to taki fajny zamiennik dla owsianki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kaszę jaglaną:) ale apetycznie wygląda to zdjęcie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś uwielbiałam robić robie taka na śniadanie. Teraz niestety śniadanie jem dopiero w pracy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)