Witam Was :)
Dzisiaj parę słów o tym jak to się stało, że dołączyłam do Oriflame.
Napiszę też w skrócie jak to wszystko wygląda.
Może przyda się komuś kto chciał/chce dołączyć, ale jeszcze się nie zdecydował.
Zapraszam !
Kosmetyki Oriflame nie są mi nieznane. Przez jakieś trzy lata składałam zamówienia u konsultantki. Niestety nie było to bezpośrednio, tylko przez dwóch pośredników ( ja ---> ciocia ---> znajoma ---> konsultantka ). Bywało różnie : czas dostawy nawet do trzech tygodni, duże braki w zamawianych produktach - np. z 10 pozycji nie otrzymywałam nawet 5, mylone zapachy albo ilość sztuk, itp. Po jakimś czasie zaczęło mnie to irytować i zrezygnowałam z zamówień u tej pani. Niestety nie znałam żadnej innej konsultantki tej firmy, więc moja przygoda z poznawaniem i testowaniem kosmetyków skończyła się na ponad rok. W sumie myślałam żeby dołączyć do Oriflame, ale jednak się nie zdecydowałam.
Pod koniec czerwca trafiłam na YouTube na filmik Marty, która dołączyła do Oriflame. W filmiku i opisie opowiedziała mniej więcej jak to wygląda. Link do filmiku ---> KLIK ! I wtedy wróciła myśl, że może by tak spróbować i też dołączyć. Długo się nie zastanawiałam i dołączyłam jako konsultantka do jej zespołu. A Marta stała się moim sponsorem - tak się nazywa opiekuna w Oriflame. Po rejestracji otrzymałam od Marty powitalnego e-maila, w którym było zawarte dużo przydatnych informacji na start.
Kilka dni po rejestracji on-line otrzymałam od Marty przesyłkę, w której znalazłam formularz (wniosek o przyjęcie do Klubu Oriflame, konkretnie do jej zespołu), materiały na start oraz skromny upominek. Wszystko przedstawiam poniżej.
Katalog - obecny i następny
Broszury
NovAge i Wellness
NovAge - to seria zaawansowanych technologicznie produktów, które odpowiadają na zmieniające się wraz z wiekiem potrzeby skóry. Od pierwszej, drobnej linii do znacznie bardziej widocznych oznak starzenia. Jest to opracowany naukowo, czterostopniowy rytuał pielęgnacyjny.
Wellness - jest to program, którego zadaniem jest pomoc w osiągnięciu jak najlepszego samopoczucia (program ''Zdrowie'') i wyglądu (program ''Utrata Wagi'').
Wizytówki
Na przodzie każdej widnieje flakon i nazwa perfum oraz miejsce do potarcia, aby poznać zapach.
Z tyłu znajduje się opis danych perfum oraz miejsce na dane konsultanta.
Upominek od sponsora (opiekuna)
Kremik do rąk i próbki dwóch perfum
* * * * *
PODSTAWOWE INFORMACJE NA TEMAT DZIAŁANIA W ORIFLAME JAKO KONSULTANT
Jak zacząć ?
Należy zarejestrować się on-line. Najlepiej od razu do konkretnego sponsora. Po kilku dniach otrzymujemy od niego wniosek o przyjęcie do Klubu Oriflame. Należy go wypełnić i odesłać na podany adres. Na tym się kończy etap rejestracji.
Czy wstąpienie jest odpłatne ?
Niestety, ale tak. Do pierwszego zamówienia jest doliczana opłata rejestracyjna, która wynosi 6,90 zł.
Ile przysługuje mi rabatu na produkty ?
Zawsze jest to 20%. Nie ma mniejszego rabatu za zamówienie za kwotę np. 50 zł, a większego za zamówienie za kwotę np. 300 zł.
Jakie inne korzyści ?
Na stronie często są oferty ważne 2-3 dni, gdzie przy spełnieniu określonych warunków możemy kupić jakiś super zestaw w bardzo dobrej cenie.
Można wziąć udział w programie ''Witamy''. Tutaj sponsor wysyła aktualną ulotkę, na której są zdjęcia nagród i udziela informacji jakie należy spełnić warunki do ich otrzymania.
Jest też program ''Bonus dla urody''.
Istnieje też opcja 2+1 ''Zdobądź więcej za mniej''.
W Oriflame każdy produkt daje konkretną ilość punktów PP. Taki punkt nie ma konkretnej wartości, to zależy od produktów. Jest to pomiędzy 3,19 zł a 4 zł. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów PP można otrzymać fajne produkty w dobrych cenach. Czyli PP to stałe punkty, które dostajemy za kosmetyki zamawiane z katalogu lub oferty 2 + 1, które zbiera się w danym zamówieniu i dzięki nim możemy mieć dostęp do lepszych cen / promocji.
Jest też program ''Bonus dla urody''.
Istnieje też opcja 2+1 ''Zdobądź więcej za mniej''.
W Oriflame każdy produkt daje konkretną ilość punktów PP. Taki punkt nie ma konkretnej wartości, to zależy od produktów. Jest to pomiędzy 3,19 zł a 4 zł. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów PP można otrzymać fajne produkty w dobrych cenach. Czyli PP to stałe punkty, które dostajemy za kosmetyki zamawiane z katalogu lub oferty 2 + 1, które zbiera się w danym zamówieniu i dzięki nim możemy mieć dostęp do lepszych cen / promocji.
Czy ja też mogę zostać sponsorem / opiekunem ?
Tak, Ty również możesz rekrutować osoby, które będę tworzyły Twój zespół.
Jak wygląda płatność za złożone zamówienie ?
Na początku jest dostępna tylko płatność z góry.
Można się starać o odroczenie płatności do 14 dni. Wtedy wraz z papierowym formularzem rejestracyjnym trzeba wysłać fakturę (np. za prąd), na której znajdują się Twoje dane lub zaświadczenie o zameldowaniu. Wtedy opcja odroczenia powinna być aktywna już w kolejnym katalogu.
Można się starać o odroczenie płatności do 14 dni. Wtedy wraz z papierowym formularzem rejestracyjnym trzeba wysłać fakturę (np. za prąd), na której znajdują się Twoje dane lub zaświadczenie o zameldowaniu. Wtedy opcja odroczenia powinna być aktywna już w kolejnym katalogu.
Czy płacę coś za przesyłkę ?
Wysyłka w Oriflame jest płatna. Ale zamiast płacenia normalnie za wysyłkę możemy sobie wybrać kosmetyk zwalniający z tej opłaty. Czyli np. Paczkomat kosztuje 9,90 zł , ale można zamówić produkt za 15,90 zł, który zwalnia z opłaty za przesyłkę. Czyli płacimy kilka złotych więcej, ale mamy dodatkowy kosmetyk. Tutaj już samemu trzeba ocenić co się bardziej opłaca.
Czy mogę zwrócić produkt ?
Konsultant ma 30 dni na zwrot produktu, jednak nie może być on zużyty w większym stopniu niż 30 %.
Nie zwracają pieniędzy na konto bankowe, a zapisują na koncie konsultanta i przy kolejnej fakturze pomniejsza się kwota do zapłaty.
Kto ponosi koszt za zwrot ?
Jeśli zwraca się produkt ze względu na to, że coś się nie podoba lub klient się rozmyślił, to koszt ponosi konsultant. Jeśli reklamacja jest jakościowa, bo produkt jest wadliwy z ich winy, wtedy Oriflame ponosi koszty. Wtedy trzeba się skontaktować e-mailowo na konkretny adres.
Ważne ! Jeśli się nie zrobi zamówienia w pierwszym lub drugim katalogu od rejestracji to konto wygasa na 8 miesięcy.
Powyżej zebrałam podstawowe pytania oraz odpowiedzi na nie. Jeśli mielibyście jakieś inne pytania to zachęcam do kontaktu z Martą. Z pewnością udzieli Wam konkretnych i wyczerpujących odpowiedzi. Kontakt do niej znajdziecie na jej kanale YouTube, w zakładce ''Informacje''.
Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Marty i cieszyć się zakupami z 20 % zniżką skontaktuj się z nią poprzez e-mail, pomoże Ci się zarejestrować.
Możesz też sama/sam się zapisać do zespołu Marty : KLIK, sprawdź czy zgadza się jej numer klubowicza - 2720410.
Jeszcze w tym filmiku KLIK Marta opowiada o korzyściach wynikających z bycia konsultantem.
Możesz też sama/sam się zapisać do zespołu Marty : KLIK, sprawdź czy zgadza się jej numer klubowicza - 2720410.
Jeszcze w tym filmiku KLIK Marta opowiada o korzyściach wynikających z bycia konsultantem.
* * * * *
Cieszę się, że dołączyłam do Klubu Oriflame.
Działam tylko jako konsultantka, nie zdecydowałam się na tworzenie swojego zespołu.
Działam tylko jako konsultantka, nie zdecydowałam się na tworzenie swojego zespołu.
Wystarczy mi, że sama sobie mogę zamawiać kosmetyki w dowolnym czasie i z 20 % zniżką.
Pierwsze kilka zamówionych kosmetyków już w drodze,
z niecierpliwością czekam na paczkę :)
Jak mi się uda, to w osobnym wpisie pokażę na co się skusiłam :)
Zamawiacie kosmetyki z Oriflame ? Może spośród nich wyłapaliście jakąś perełkę ?
Dajcie znać, chętnie poczytam :)
Jak mi się uda, to w osobnym wpisie pokażę na co się skusiłam :)
Zamawiacie kosmetyki z Oriflame ? Może spośród nich wyłapaliście jakąś perełkę ?
Dajcie znać, chętnie poczytam :)
Muszę zerknąć na nowości Oriflame :)
OdpowiedzUsuńKiedyś zamawiałam ale od dawna już tego nie robię. Wcześniej też miałam dostęp do katalogów i bardziej mnie kusiło. :) Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńMnie nigdy nie ciągnęło do bycia konsultantką :)
OdpowiedzUsuńKiedyś działałam aktywnie w Ori, ale nie lubię użerać się z ludźmi (chcąc rozwijać się jako sponsor) więc ograniczyłam się do zamawiania co 3-4 miesiące, wtedy gdy mam darmową dostawę. Wystarcza mi rabat na kosmetyki, to wszystko.
OdpowiedzUsuńFajnie, że jasno opisałaś panujące zasady :)
OdpowiedzUsuńJestem w Oriflame od kilku lat. Zamawiam głównie dla siebie, bo lubię ich kosmetyki :)
OdpowiedzUsuńmnie nie korcą tego typu kluby konsultantek:)
OdpowiedzUsuńCo prawda przeczytałam cały wpis ale jakoś nie kręcą mnie tego typu rzeczy. Jednak post dla osób zainteresowanych na pewno będzie bardzo pomocny i ciekawy.
OdpowiedzUsuńJa zawsze byłam fanką Avonu:) Dopiero na studiach poznałam Oriflame ale dawno nic od nich nie miałam:)
OdpowiedzUsuń