poniedziałek, 15 lipca 2019

Dołączyłam do Oriflame | Jak to działa ? | Przesyłka od Opiekuna

Witam Was :)

Dzisiaj parę słów o tym jak to się stało, że dołączyłam do Oriflame.
Napiszę też w skrócie jak to wszystko wygląda.
Może przyda się komuś kto chciał/chce dołączyć, ale jeszcze się nie zdecydował.

Zapraszam !


Kosmetyki Oriflame nie są mi nieznane. Przez jakieś trzy lata składałam zamówienia u konsultantki. Niestety nie było to bezpośrednio, tylko przez dwóch pośredników ( ja ---> ciocia ---> znajoma ---> konsultantka ). Bywało różnie : czas dostawy nawet do trzech tygodni, duże braki w zamawianych produktach - np. z 10 pozycji nie otrzymywałam nawet 5, mylone zapachy albo ilość sztuk, itp. Po jakimś czasie zaczęło mnie to irytować i zrezygnowałam z zamówień u tej pani. Niestety nie znałam żadnej innej konsultantki tej firmy, więc moja przygoda z poznawaniem i testowaniem kosmetyków skończyła się na ponad rok. W sumie myślałam żeby dołączyć do Oriflame, ale jednak się nie zdecydowałam.

Pod koniec czerwca trafiłam na YouTube na filmik Marty, która dołączyła do Oriflame. W filmiku i opisie opowiedziała mniej więcej jak to wygląda. Link do filmiku ---> KLIK ! I wtedy wróciła myśl, że może by tak spróbować i też dołączyć. Długo się nie zastanawiałam i dołączyłam jako konsultantka do jej zespołu. A Marta stała się moim sponsorem - tak się nazywa opiekuna w Oriflame. Po rejestracji otrzymałam od Marty powitalnego e-maila, w którym było zawarte dużo przydatnych informacji na start.

Kilka dni po rejestracji on-line otrzymałam od Marty przesyłkę, w której znalazłam formularz (wniosek o przyjęcie do Klubu Oriflame, konkretnie do jej zespołu), materiały na start oraz skromny upominek. Wszystko przedstawiam poniżej.


Katalog - obecny i następny


Broszury
NovAge i Wellness

NovAge - to seria zaawansowanych technologicznie produktów, które odpowiadają na zmieniające się wraz z wiekiem potrzeby skóry. Od pierwszej, drobnej linii do znacznie bardziej widocznych oznak starzenia. Jest to opracowany naukowo, czterostopniowy rytuał pielęgnacyjny.

Wellness - jest to program, którego zadaniem jest pomoc w osiągnięciu jak najlepszego samopoczucia (program ''Zdrowie'') i wyglądu (program ''Utrata Wagi''). 


Wizytówki

Na przodzie każdej widnieje flakon i nazwa perfum oraz miejsce do potarcia, aby poznać zapach.
Z tyłu znajduje się opis danych perfum oraz miejsce na dane konsultanta.


Upominek od sponsora (opiekuna)

Kremik do rąk i próbki dwóch perfum



*          *          *          *          *


PODSTAWOWE INFORMACJE NA TEMAT DZIAŁANIA W ORIFLAME JAKO KONSULTANT

Jak zacząć ?
Należy zarejestrować się on-line. Najlepiej od razu do konkretnego sponsora. Po kilku dniach otrzymujemy od niego wniosek o przyjęcie do Klubu Oriflame. Należy go wypełnić i odesłać na podany adres. Na tym się kończy etap rejestracji.

Czy wstąpienie jest odpłatne ?
Niestety, ale tak. Do pierwszego zamówienia jest doliczana opłata rejestracyjna, która wynosi 6,90 zł.

Ile przysługuje mi rabatu na produkty ?
Zawsze jest to 20%. Nie ma mniejszego rabatu za zamówienie za kwotę np. 50 zł, a większego za zamówienie za kwotę np. 300 zł.

Jakie inne korzyści ?
Na stronie często są oferty ważne 2-3 dni, gdzie przy spełnieniu określonych warunków możemy kupić jakiś super zestaw w bardzo dobrej cenie.
Można wziąć udział w programie ''Witamy''. Tutaj sponsor wysyła aktualną ulotkę, na której są zdjęcia nagród i udziela informacji jakie należy spełnić warunki do ich otrzymania.
Jest też program ''Bonus dla urody''.
Istnieje też opcja 2+1 ''Zdobądź więcej za mniej''.
W Oriflame każdy produkt daje konkretną ilość punktów PP. Taki punkt nie ma konkretnej wartości, to zależy od produktów. Jest to pomiędzy 3,19 zł a 4 zł. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów PP można otrzymać fajne produkty w dobrych cenach. Czyli PP to stałe punkty, które dostajemy za kosmetyki zamawiane z katalogu lub oferty 2 + 1, które zbiera się w danym zamówieniu i dzięki nim możemy mieć dostęp do lepszych cen / promocji.

Czy ja też mogę zostać sponsorem / opiekunem ?
Tak, Ty również możesz rekrutować osoby, które będę tworzyły Twój zespół. 

Jak wygląda płatność za złożone zamówienie ?
Na początku jest dostępna tylko płatność z góry.
Można się starać o odroczenie płatności do 14 dni. Wtedy wraz z papierowym formularzem rejestracyjnym trzeba wysłać fakturę (np. za prąd), na której znajdują się Twoje dane lub zaświadczenie o zameldowaniu. Wtedy opcja odroczenia powinna być aktywna już w kolejnym katalogu.

Czy płacę coś za przesyłkę ?
Wysyłka w Oriflame jest płatna. Ale zamiast płacenia normalnie za wysyłkę możemy sobie wybrać kosmetyk zwalniający z tej opłaty. Czyli np. Paczkomat kosztuje 9,90 zł , ale można zamówić produkt za 15,90 zł, który zwalnia z opłaty za przesyłkę. Czyli płacimy kilka złotych więcej, ale mamy dodatkowy kosmetyk. Tutaj już samemu trzeba ocenić co się bardziej opłaca.

Czy mogę zwrócić produkt ?
Konsultant ma 30 dni na zwrot  produktu, jednak nie może być on zużyty w większym stopniu niż 30 %.
Nie zwracają pieniędzy na konto bankowe, a zapisują na koncie konsultanta i przy kolejnej fakturze pomniejsza się kwota do zapłaty.

Kto ponosi koszt za zwrot ?
Jeśli zwraca się produkt ze względu na to, że coś się nie podoba lub klient się rozmyślił, to koszt ponosi konsultant. Jeśli reklamacja jest jakościowa, bo produkt jest wadliwy z ich winy, wtedy Oriflame ponosi koszty. Wtedy trzeba się skontaktować e-mailowo na konkretny adres.

Ważne ! Jeśli się nie zrobi zamówienia w pierwszym lub drugim katalogu od rejestracji to konto wygasa na 8 miesięcy.


Powyżej zebrałam podstawowe pytania oraz odpowiedzi na nie. Jeśli mielibyście jakieś inne pytania to zachęcam do kontaktu z Martą. Z pewnością udzieli Wam konkretnych i wyczerpujących odpowiedzi. Kontakt do niej znajdziecie na jej kanale YouTube, w zakładce ''Informacje''.


Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Marty i cieszyć się zakupami z 20 % zniżką skontaktuj się z nią poprzez e-mail, pomoże Ci się zarejestrować.
Możesz też sama/sam się zapisać do zespołu Marty : KLIK, sprawdź czy zgadza się jej numer klubowicza - 2720410.

Jeszcze w tym filmiku KLIK Marta opowiada o korzyściach wynikających z bycia konsultantem.


*          *          *          *          *


Cieszę się, że dołączyłam do Klubu Oriflame.
Działam tylko jako konsultantka, nie zdecydowałam się na tworzenie swojego zespołu.
Wystarczy mi, że sama sobie mogę zamawiać kosmetyki w dowolnym czasie i z 20 % zniżką.

Pierwsze kilka zamówionych kosmetyków już w drodze, 
z niecierpliwością czekam na paczkę :)
Jak mi się uda, to w osobnym wpisie pokażę na co się skusiłam :)

Zamawiacie kosmetyki z Oriflame ? Może spośród nich wyłapaliście jakąś perełkę ?
Dajcie znać, chętnie poczytam :)

9 komentarzy:

  1. Muszę zerknąć na nowości Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś zamawiałam ale od dawna już tego nie robię. Wcześniej też miałam dostęp do katalogów i bardziej mnie kusiło. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nigdy nie ciągnęło do bycia konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś działałam aktywnie w Ori, ale nie lubię użerać się z ludźmi (chcąc rozwijać się jako sponsor) więc ograniczyłam się do zamawiania co 3-4 miesiące, wtedy gdy mam darmową dostawę. Wystarcza mi rabat na kosmetyki, to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jasno opisałaś panujące zasady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w Oriflame od kilku lat. Zamawiam głównie dla siebie, bo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie nie korcą tego typu kluby konsultantek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda przeczytałam cały wpis ale jakoś nie kręcą mnie tego typu rzeczy. Jednak post dla osób zainteresowanych na pewno będzie bardzo pomocny i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze byłam fanką Avonu:) Dopiero na studiach poznałam Oriflame ale dawno nic od nich nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)