czwartek, 25 kwietnia 2019

Selfie Project - oczyszczające plastry na nos

Do tej pory zastosowałam dwa razy tylko jedne plastry oczyszczające na nos. Były one z firmy Marion, we fioletowym opakowaniu. Niestety wcale się u mnie nie sprawdziły. Niedawno zaopatrzyłam się w plastry Selfie Project. Jak one sobie poradziły z zaskórnikami ? Odpowiedź znajdziecie niżej.

Selfie Project - 
ultra oczyszczające plastry na noc
# NoBlackheads

# odblokowanie porów
# oczyszczanie
# przeciw zaskórnikom


PRODUCENT

# young skin focus
Selfie Project to kosmetyki stworzone przez specjalistów dla wyjątkowo wymagającej młodej cery. Nie ma nastolatka, który nie walczy z pryszczami, profesjonalne preparaty pozwolą o nich zapomnieć.
Stop niedoskonałością, wypryskom, zaskórnikom. Stop błyszczeniu się. Koniec nieustannego myślenia o skórze! Twoja cera jest piękniejsza i wizualnie gładsza - w każdej chwili gotowa na Selfie.

# clean deep # be flawless
Ultra oczyszczające plastry na nos nasączone BioAktywnym Węglem głęboko oczyszczają i odblokowują pory w miejscu najbardziej podatnym na powstawanie zaskórników. Działają jak magnes, błyskawicznie usuwają zanieczyszczenia i pozostawiają skórę czystą i gładką.

# nature effect
Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery.
Węgiel BioAktywny - odkrycie w walce z niedoskonałościami! Oczyszcza i działa antybakteryjnie. Pochłania zanieczyszczenia, pozostawia pory czyste i zwężone.
Wyciąg z Witch Hazel działa przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie. Jest aktywnym przeciwutleniaczem: wyłapuje wolne rodniki i zapobiega powstawaniu zaskórników.

# safety first
Kosmetyki Selfie Project nie zawierają substancji niekorzystnych dla młodej skóry: SLS, SLES, oleju parafinowego. Wszystkie preparaty przebadano dermatologicznie.

Sposób użycia:
1. Umyj twarz, następnie zwilż nos wodą. Plaster nie przyklei się do suchej skóry.
2. Suchymi rękami ściągnij z plastra przezroczystą folię.
3. Przyłóż plaster gładką stroną, nasączoną Węglem BioAktywnym do nosa. Dociśnij mocno, aby idealnie przywarł do skóry.
4. Odczekaj 10-15 minut, aby aktywne składniki zaczęły działać. Plaster będzie gotowy do usunięcia po całkowitym wyschnięciu. 
5. Plaster odklejaj powoli z dwóch stron jednocześnie, zaczynając od brzegów nosa. Pozostałości Węgla BioAktywnego zmyj wodą.

Składniki:
Aqua, Polyvinyl Alcohol, Glycerin, Propylene Glycol, Dipotassium Glycyrrhizate, Charcoal Powder, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Methyl Acetate, Methylparaben.

Przechowywać w temperaturze pokojowej. 



MOJA OPINIA

W opakowaniu znajduje się cztery plasterki, są one zamknięte w osobnych opakowaniach. Na każdym z nich jest przedstawiony i opisany sposób użycia. Podoba mi się to rozwiązanie. Po zwilżeniu nosa wodą nałożyłam plaster według instrukcji producenta. Dość dobrze przyległ do skóry. Musiałam tylko trochę przyklepać wodą od strony zewnętrznej na skrzydełkach nosa. Trzymałam go na nosie ponad 15 minut. W trakcie czułam jak plaster wysycha. Ściąganie plastra nie jest przyjemne, ale też nie boli nie wiadomo jak. Na nosie pozostało trochę kleju i kilka drobnych czarnych ciapek - zmyło się bez problemu. Skóra też troszeczkę była zaczerwieniona i w niektórych miejscach wysuszona, ale wystarczyło nawilżyć kremem. A jaki efekt oczyszczenia ? Plaster oczyścił nos z około 40 % zanieczyszczeń. W porównaniu z plastrem z Mariona, który nie zdziałał kompletnie nic, ten sobie poradził całkiem fajnie. 

UWAGA ! Teraz zdjęcia plastra po ściągnięciu z nosa. Jeśli nie lubisz takich widoków, to nie przewijaj dalej.



Podsumowując stwierdzam, że warto wypróbować. 
Nie jest to 100 % oczyszczenie, ale zawsze jakąś tam część zanieczyszczeń wyeliminował.
Do kupienia w Rossmannie za 10, 39 zł.

Próbował ktoś z Was tych plastrów ? Jak się sprawdziły ?

15 komentarzy:

  1. U ciebie spoko efekt, ale u mnie takie plastry nigdy się nie sprawdziły. Zawsze 0 efektów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było efektów po użyciu plastra z Mariona :(

      Usuń
  2. Nie próbowałam, ale po Twojej recenzji chętnie wypróbuję. Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki mocny efekt oczyszczenia porów! Akurat dzisiaj muszę zrobić maseczkę węglową, bo jutro foteczki! XD Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podoba taki efekt.
      Również obserwuję :)

      Usuń
  4. Świetne są te plastry na nos i chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) może u Ciebie efekt będzie lepszy niż u mnie

      Usuń
  5. U mnie takie plastry nie zdają egzaminu.
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. U mnie coś tam "wyciągnęły".
      Witam serdecznie ! Również obserwuję :)

      Usuń
  6. Ja lubię te plasterki za taka cene z tej półki cenowej sa jak najbardziej godne polecenia!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, faktycznie coś powyciągał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po użyciu plastrów z Mariona, które okazały się kitem, byłam pesymistycznie nastawiona do tych. A tu niespodzianka - coś powyciągał :)

      Usuń
  8. Ja na wągry wolę kawitację:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)