poniedziałek, 23 marca 2020

Ziaja - półtłusty krem wygładzający na dzień i na noc 25+

Dzisiaj o kremie do twarzy od Ziaja. Przez okres kilku lat już trochę ich kremów do twarzy wypróbowałam. Zazwyczaj trafiałam na niezbyt fajne. Dopiero jakiś czas temu wpadł mi w ręce taki, który zużyłam do końca i kupiłam kolejne opakowanie. Jest to półtłusty krem wygładzający 25+ na dzień i na noc.



Na kartonowym opakowaniu znajdziemy informację, że krem zawiera kompleks witamin : E, C, B3, B5, B6 oraz sól sodową PCA, aktywator odnowy lipidowej i mieszanine roślinnych polisacharydów. Wpływa to m.in. na zapobieganie nadmiernej utraty wody, trwałość nawilżenia naskórka oraz głębszych warstw skóry, zwiększenie elastyczności i jędrności skóry, poprawę gładkości naskórka i zapobiega powstawaniu zmarszczek.

Krem pochodzi z serii ''25+''. Jest przeznaczony do cery normalnej, ja posiadam mieszaną. Cena około 12 zł / 50 ml.



MOJA OPINIA : Konsystencja kremu jest biała, lekko tłustawa, nie za rzadka i nie za gęsta, szybko i lekko rozprowadza się po skórze. Zapach delikatny i przyjemny. Po wchłonięciu pozostawia mało widoczną tłustą warstewkę. Jeśli chodzi o nawilżenie, to dla mojej mieszanej cery jest wystarczające. Nakładając krem rano przez cały dzień nie czuję żeby skóra domagała się nawilżenia. Do cer suchych może być nieco za małe. Wygładza skórę, tym samym fajnie ją przygotowuje na nałożenie podkładu. Podkład nie roluje się. Krem nie podrażnia mi skóry. Co do zapobiegania powstawania zmarszczek nie wypowiem się, ale te które mam nie powiększyły się. Ogólnie polubiłam się z tym kremem.


Znacie ten krem ? Może używaliście innego tej firmy ? :)

11 komentarzy:

  1. Jejku jak Ja dawno nie miałam kremu marki Ziaja :) Kiedyś lubiłam bardzo ten kakaowy, ale już dawno go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie Liscie Manuka serie z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ta marke bo jest tania i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam inne kremy od firmy Ziaja i naprawdę sobie je chwalę. Miałam jakiś czas temu aloesowy- piękny zapach i tak jak piszesz- konsystencja super! Tego jeszcze nie miałam, bo obecnie mam zapas innych, ale kiedyś? Chętnie wypróbuję!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dawno nie miałam kremu do twarzy tej firmy, jakoś wolę inne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe ;) nie miałam nigdy kremu do twrazy od ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! I usually like Ziaja´s products. But I haven´t tried that cream yet. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka lat temu używałam go. Szału nie robił, ale był ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam kremów z Ziaji ale teraz wybieram inne, które sprawdzają się o wiele bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)