środa, 4 grudnia 2019

BLOGMAS 2019 / WYZWANIE 1 - CO JEST NA MOJEJ CHOINCE ?

Cześć !

Mamy już grudzień, więc mogę zacząć odliczanie dni do Świąt.
Nie wiem jak Was, ale mnie trochę drażni, jak widzę po 1 listopada na sklepowych półkach świąteczne produkty.
Dla mnie Święta Bożego Narodzenia to jest miesiąc grudzień i dopiero wtedy zaczynam przygotowania.


Postanowiłam wziąć udział w #Blogmas2019 organizowanym przez
Nie wiem czy uda mi się odhaczyć wszystkie przygotowane wyzwania, ale chcę spróbować :)


Dzisiaj czas na pierwsze wyzwanie - co jest na mojej choince ?


Odkąd pamiętam w moim rodzinnym domu zawsze stroiło się na kolorowo sztuczną choinkę. Kolorowe lampki, kolorowe bombki w różnych kształtach i do tego kolorowe łańcuchy. Jak byłam dzieckiem wieszało się też czekoladowe cukierki, które szybko znikały :) Na choince dyndały też ozdoby z gipsu, które wykonywały dzieci ze szkoły podstawowej, aby wspomóc swoją ciężko chorą koleżankę. Ogólnie podobał mi się taki kolorowy wystrój. Z biegiem lat zaczęły mi się podobać choinki ubierane w konkretnych kolorystykach i postanowiłam kiedyś tak przystroić swoją już na swoich czterech kątach.


Trzy lata temu nastał ten moment. Wtedy mieliśmy żywą choinkę, a dwa lata temu i w tamtym roku sztuczną. Ozdoby co rok takie same. W tym roku miałam dokupić girlandę z koralików i piórek w białym kolorze oraz wysuszyć plasterki pomarańczy. Myślałam też nad jakimś cienkim łańcuchem. Niestety plany się nie zrealizowały, bo sprzedaliśmy mieszkanie i do końca grudnia musimy się wyprowadzić. Stwierdziłam więc, że nie będę ubierała choinki na te kilka dni. Na zdjęciu poniżej pokażę Wam jak się prezentowała nasza choinka w tamtym roku.


*   Bombki, śnieżynki i kokardki w kolorze złotym   *   lampki niebieskie   *    łańcuch z czerwonych koralików   *



U mnie w domu zazwyczaj ubierało się choinkę dzień lub dwa przed Wigilią.
Ja u siebie ubierałam około tygodnia przed.
W tym roku pewnie będę pomagała w ubiorze choinki dziadkowi, może wrzucę fotkę na IG :)
A za rok choinka będzie już stała w nowym mieszkanku, już się nie mogę doczekać :)


Jeszcze mi się przypomniało, że jak byłam mała to bałam się jednej zawieszki na choince :D
U mnie w domu nazywało się tą ozdobę ''pajączkiem''.
Jak ubiorę choinkę u dziadków, to wrzucę zdjęcie na IG, bo ciężko napisać jak ona wygląda :)



Jaką choinkę stroicie - sztuczną czy żywą ? Małą czy pokaźnych rozmiarów ?
Z chęcią zobaczę Wasze choinki :) 
Jeśli macie ochotę, to wklejajcie linki do miejsc (blog, Instagram, FB), gdzie można je zobaczyć :)



*          *          *  

TY TEŻ MOŻESZ ZOSTAĆ MIKOŁAJEM I
SPRAWIĆ OGROMNĄ RADOŚĆ DRUGIEJ OSOBIE


Wirtualna Choinka 2019


Marzenia i pragnienia dzieci z biednych rodzin oraz samotnych seniorów są różne.
Osoby uboższe nie mają innych marzeń od osób zamożnych.
Różnią się tylko tym, że ich marzenia bez naszej pomocy się nie spełnią.

Ja wraz z moimi najbliższymi osobami szykujemy paczkę dla 9-letniej dziewczynki.
Jej marzeniem jest otrzymać nowe ubrania, bo swoich ma niedużo, a niektóre sprane i nieco za małe.

Na prezent czeka jeszcze ponad 200 potrzebujących.
Akcja trwa do 15 grudnia, a do 10 grudnia trzeba nadać paczkę.

Pomożesz ? :)

9 komentarzy:

  1. Moja choinka zawsze była sztuczna, malutka, ale bogato przyozdobiona :D Piękna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. moja też jest w tym roku złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną miałaś choinkę :)
    U nas raczej sztuczna, ale nie wiem jaka będzie w tym roku. Jeszcze sporo czau do jej strojenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie było różnie, ale zawsze jest kilka ozdób pamiątek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pewnie kolejny rok nie będę miała choinki, bo nie chce mi się walczyć z kotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U siebie W mieszkaniu nie stawiam choinki bo święta spędzam u rodziców :) tam choinka zawsze jest żywa i pachnąca :) piękna inicjatywa Z tymi pączkami dla potrzebujących <3

    OdpowiedzUsuń
  7. hm my jeszcze choinki nie mamy;p

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas od dłuższego czasu jest sztuczna choinka, kilkukrotnie mieliśmy żywą, ale jednak powróciliśmy do takiej :) Ubierana jest dopiero w wigilię, także jeszcze duuużo czasu do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu raz była żywa a raz sztuczna. W tyk roku u siebie w mieszkanku chce jakaś malutka choineczke :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)