piątek, 1 listopada 2019

Nowości kosmetyczne października

Dzisiaj podsumowanie moich kosmetycznych nowości.
Będą to kosmetyki, które kupiłam w miesiącu październiku.

No to zaczynamy :)


Początkiem miesiąca wybrałam się do Drogerii Natura.
Nie kupiłam tego, co chciałam :( Ale i tak nie wyszłam bez niczego :D
Do koszyka wpadła matowa pomadka w płynie od My Secret #15 ''Party Pink''.
Do tego od Kobo puder brązujący  #1 ''La Concha Beach'' i wypiekany cień #311 ''Apricot Glow''.


Pierwsze zamówienie z Oriflame zrobiłam z katalogu 14-2019.
Skusiłam się na nowy żel pod prysznic Parisian Lights, konturówkę do oczu w odcieniu ''Amazon Green''
oraz pomadkę Power Shine w odcieniu ''Peach Spritz''.


Drugie zamówienie z Oriflame było z katalogu 15-2019.
Tym razem zamówiłam cień do powiek w sztyfcie w odcieniu ''Ice Sand'' i
sztyft korygujący z drzewem herbacianym i limonką.


W Rossmannie skorzystałam z promocji ''3 za 2'' (czy jakoś tak) na produkty Nivea.
Wzięłam antyperspiranty : Pure, Fresh i Clear.
Do tej pory kupowałam tylko wersję Fresh. Mam nadzieję, że z pozostałych też będę zadowolona.


Za jakiś czas znowu się wybrałam do Rossmanna po płyn do demakijażu oczu.
I fajnie trafiłam, bo chciałam ten dwufazowy z Nivea i był akurat w promocyjnej cenie.
Oprócz niego kupiłam jeszcze sól morską do kąpieli (z jałowcem, olejkiem wintergreen i imbirem).
Zapach tej soli czuć już przez opakowanie.
Do koszyka wpadł też peeling solny z olejkiem konopnym od Efektimy.


Szukając prezentu urodzinowego dla przyjaciółki wstąpiłam do sklepu Bio Życie, który znajduje się w moim mieście.
Nie byłabym sobą gdybym nie kupiła nic dla siebie.
Skusiłam się na peeling z nasion malin. Za 100 g zapłaciłam 7,50 zł.
Dopiero w domu się zorientowałam, że data ważności jest do października.


Wybrałam się też do Lidla. Głównie po kilka produktów dla córeczki.
Ale oczywiście musiałam zajść na dział z kosmetykami :)
Wzięłam piankę do mycia rąk o zapachu bananowym, oczyszczającą maseczkę do twarzy
i wzmacniającą maseczkę do włosów.


I to by było na tyle.
Jak tam Wasze kosmetyczne zakupy ?
Skromnie czy dużo ? :)



*          *          *          *          *          *          *


Zapraszam na mojego Instagrama.
Dopiero się rozkręca, bo założony kilka dni temu :)

10 komentarzy:

  1. Bronzery Kobo z tej serii uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam nic, ale fajne nowości 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego peelingu, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten płyn dwufazowy z Nivea, peeling z Efektimy i korektor z olejkiem z drzewa herbacianego z Oriflame :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sole Altapharma uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio dużo nie kupuję, bardzo lubię różnego rodzaju peelingi, wiec ten z nasion malin byłby ciekawy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolor pomadki My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości, lubię maski Cien mam kilka saszetek. Ten żel z Ori też zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy zaobserwowania, to na pewno prędzej czy później zajrzę do Ciebie :)